Post by milaloorasdast on Mar 9, 2022 8:14:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ LingoDeer - Learn Languages ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ LingoDeer - Learn Languages IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kokemus ilmaiseksi ▞▞▞
▞▞▞ LingoDeer - Learn Languages 2022 version ▞▞▞
Maksaa liikaa, kaikki tunnit ovat maksumuurin takana 1. päivän jälkeen. Duolingo on parempi sovellus, ilmainen lisäyksillä, myös tilausversio on halvempi kuin LingoDeer.se on erittäin hyvä lapsille, jotta lapset voivat oppia muita kieliä ilmaiseksi ja he voivat oppia puhumaan mitä tahansa kieltä sujuvasti, mutta yksi ongelma on, että sovelluksen on toimittava Internetin kanssa, joten voitko tehdä sen, kun Internetiä ei ole ei toimi plsssssssss🥺🥺
Rakastan tätä sovellusta ehdottomasti. Opin korean aakkoset ja joitain perusasioita henkilökohtaisella luokalla vain saadakseni perusasiat ja kokeilin eri kielen sovellusta koreaksi ennen tätä vain saadakseni selville, että kaikki ääntäminen oli väärin, ja sitten löysin lingohirven. Pidän siitä, että siinä käytetään äidinkielenään puhuvien ääniä ja harjoitukset ovat mahtavia. On niin monia eri tapoja, joilla voit harjoitella kieltä, jota yrität oppia, ja se kannattaa ostaa.
Sovellus oli ennen hyvä. Nyt en voi edes jatkaa edistymistäni maksamatta jäsenmaksua, mikä on täysin typerää ottaen huomioon, että minulla on edistystä kuukausia. Takaisin Duolingoon, ehdotan, että teet samoin. Kehittäjät tulivat ahneiksi ja siirtyivät mainoksista pakottamaan sinut maksamaan vain 1 tai 2 oppitunnin jälkeen. Täysin naurettavaa.
Annoin sille 3 tähteä, koska keskimäärin ei ole 2,5 tähteä. Se oli hyvä, kun se oli ilmainen.Älä ymmärrä minua väärin, käytin tätä sovellusta nähdäkseni, suosittelisinko sitä muille, jotka haluavat oppia japania, koska en ole aloittelija. Mutta nyt he haluavat rahaa tiedoista, jotka löytyvät helposti verkosta ilmaiseksi. Jos haluat niin huonosti oppia japanin kaltaista kieltä, verkossa on paljon ilmaisia resursseja. Siellä on jopa pdf-tiedostoja kirjoista, joita käytetään japanin opettamiseen. Siellä on YouTube-videoita ja monia muita sovelluksia. Toki niitä ei ehkä ole suunniteltu lingodeeriksi, jotta lapsi voi leikkiä sillä. Mutta jos olet vakava oppija, käytä aikaa ja vaivaa muiden ilmaisten resurssien tarkastelemiseen verkossa. Vaikka maksaisit tästä sovelluksesta eniten, saat siitä irti, voi olla korkeintaan ala-asteen oppilaan taso. Sujuvuus syntyy kovasta työstä ja harjoittelusta. Jos sinulla on rahaa heitettäviksi, jatka pelaamista tällä sovelluksella.
Tämä sovellus on erittäin hyödyllinen ja helppo ymmärtää
Se auttoi minua kehittämään valitsemani kielen korkeampaa tasoa. Ja sen avulla siirryin sovellukseen jatkaakseni oppimista, koska se auttaa minua menestymään niin hyvin.
Ellei sinulla ole 12 dollaria kuukaudessa, tämä sovellus on hyödytön. On monia samankaltaisia sovelluksia, jotka ovat ilmaisia, jos ne maksavat, 5 dollaria kuukaudessa on järkevämpää. Olisi myös parempi, jos voisit suorittaa oppitunnit ilman lisämaksua ja vain joitain rajoituksia sen sijaan, että et kirjaimellisesti voisi käyttää sovellusta maksamatta. Tee siinä vaiheessa maksullinen sovellus.
Se on erittäin helppo oppia ja hyvä ihmisille, jotka haluavat mennä ulkomaille tai oppia kaikkia haluamiaan kieliä. I LOVE Lingo Deer☺😘
Melko hyvä. Olen oppinut japanin helposti. Kiitos
sovellus itsessään ei ole ollenkaan huono, ja se auttoi minua oppimaan ensimmäisen kanjini ja lauseeni, mutta japania opiskellessa se pakottaa sinut oppimaan paljon kanjia NIIHIN, kun opit aakkoset. Minusta tuntuu, että meidän pitäisi oppia kourallinen sanoja ja lauseita ennen kuin opimme kanji. Onhan kanjia paljon, sitä on vaikea muistaa/oppia, eikä kanjilla kannata kiirehtiä, varsinkaan aloittelijalle (;´∀`). Kaiken kaikkiaan loistava sovellus, suosittelen japanin opiskelua täällä, mutta ei, jos olet aloittelija.
LingoDeer - Learn Languages Obrazovanje dgvz
tosi hyvä
se on niin tylsä, ettei sieltä ole paluuta. Olen pahoillani sovelluksen käytöstä. Kolmen asian tuhlausta, aikaa, energiaa ja rahaa. Miksi maksaisin niin ison summan. En voi uskoa, että ihmiset käyttävät edelleen tätä sovellusta. Duolingo on parempi kaukolaukauksella
Tiedän, että HSK 1 -sanani tulevat hyvin tämän sovelluksen ja monien HSK 2 -sanojen käyttöön. Se, että en voi testata alkeellisinta moduulia, koska en vielä tiedä muotonimiä, on todella masentavaa. Minulla on kuukauden tilaus nähdäkseni, haluanko saada vuoden, mutta en usko, että saan. Jos voisit tunnistaa, mitä ihmiset eivät voi tehdä testissä ja antaa heille mahdollisuus oppia vain, että se olisi parempi. En halua tuhlata aikaani oppien sanomaan uudelleen...
Sisältö on erinomaista, mutta sovelluksesta puuttuu persoonallisuus ja tapoja sitouttaa oppija. Sovellus on erittäin niukka XP:n palkitsemisessa, varsinkin kun on kyse edistymisen arvioinnista ja itsensä testaamisesta. Siitä puuttuu persoonallisuus ja äänet.Kun suoritat oppitunnin, näet ilotulituksen räjähtävän ruudulla, mutta ei mukana tulevaa juhlan ääntä. Ainoa ääni, jonka saat, on rahanlasku, kun saat kysymyksen oikein. Se on kauhea ääni. Sovellus tuntuu halvalta tehdyltä.
Tämä sovellus on erittäin hyvä kielen oppimiseen. Se saa sanaston jäämään aivoihin. Mutta siellä on palkkamuuri. VAIN kahden oppitunnin jälkeen sinun on maksettava siitä, mikä on ärsyttävää, JOS et halua sijoittaa. Mutta jos olet vakavasti sitoutunut kielen oppimiseen, tämä sovellus on erinomainen ja monella tapaa parempi kuin duolingo.
Rakastan todella tätä sovellusta. Tämä on niin hyvää. Jos haluat oppia mitä tahansa kieltä, jotta voit oppia tästä sovelluksesta
Ei pääse minnekkään maksamatta
Tämä sovellus on edelleen paras kielisovellus, mutta hinnan vuoksi ymmärrän, miksi monet ihmiset jättävät sen pois. Olen onnekas, että olin lopettanut jap 1:n aiemmin ja pääsin käyttämään sitä uudelleen maksamatta. Yritin aloittaa jap 2:n, mutta päädyin maksamaan, koska vain jäsenillä on pääsy vinkkeihin ja offline-käyttöön (ominaisuuksia, joita käytin eniten). Minusta tuntuu, että sovelluksessa on oltava paljon enemmän erikoisominaisuuksia, kuten erityisiä haasteita / interaktiivisia kohtauksia (jotka eivät ole tylsiä), jotta se olisi 80 dollarin elinikäisen maksun arvoinen
Hyvä, harmittaa kun ei voi skipata alkua
Rakasta tätä sovellusta! Se auttaa minua pysymään motivoituneena opiskeluun ja käyttää loistavaa opetusjärjestelmää. Ainoa ongelmani on, että joskus se merkitsee jotain väärin, kun se on oikein. Tämä tapahtuu vain, kun jostain syystä se haluaa kaiken hiraganan? Outoa, mutta muuten hieno!!
Se on hyvä sovellus, jos haluat oppia mitä tahansa kieltä.
Olin iloinen voidessani yrittää monipuolistaa Duolingoa, jota olen käyttänyt ranskaa muutaman kuukauden ajan. Mutta noin tunnin LingoDeerin käytön jälkeen olin testannut kaikkia heidän tarjoamiaan ranskalaisia kieliä ilmaiseksi, ja minua pyydettiin maksamaan 19,99 dollaria jatkaakseni. Kaikkeen muuhun kuin sanaston ja nykyajan verbien ulkopuolelle. Vaikutti jyrkältä askeleelta ylöspäin varhaisella tasolla. Joten poistin sovelluksen. Asuin ennen Aasiassa ja olisi varmaan pitänyt kokeilla aasialaisia kieliä, koska ne ovat muiden arvostelujen mukaan LingoDeerin vahvuuksia.En kuitenkaan tehnyt, enkä voi perustaa pisteitäni siihen.
Tässä minä ulos. Jostain syystä kaikki tuli ilmaiseksi, joten ajattelin vain, että tietty osio olisi aluksi ilmainen ja olin innoissani! Mutta nyt se ei ole enää ilmainen, enkä voi palata suorittamiini oppitunteihin. Jos se oli vain häiriö, kun se tuli vapaaksi, ymmärrän. Jos ei, siinä ei ole mitään järkeä, en voi tehdä mitään!
The Heroic Legend of Eagarlnia Estrategia bvq
Sovelluksen avulla oppii todella hyvin ja nopeasti😄 suosittelen👌
yksinkertaistetun kiinan oppimisvaihtoehtoja ei ole, yksinkertaistetun kiinalaisen kurssin käyttäminen englannin oppimiseen antaisi minulle mahdollisuuden osata kieltä peräkkäin. mutta valitettavasti tarjosin vain perinteisiä.Myös englannin kiinan opiskelukurssilla osa käännöksistä oli poissa. esim. en muista nähneeni sanaa 就 koko kurssin aikana, vaikka se on niin perussana.
Aiemmin vain toinen vaihe maksettiin. Nyt he tekivät niin, että kaikki ensimmäisen TUNNIN jälkeinen maksettiin. Enkä voi vain maksaa niitä ja olla valmis, se on tilaus. Ei kiitos.
Liian kallis. Se on loistava sovellus, mutta se oli aiemmin ilmainen ei liian kauan sitten, ja nyt ne veloittavat 12,99 dollaria kuukaudessa. Liian korkea minun mielestäni. Olisin valmis maksamaan korkeintaan 5-6 dollaria. Muuten, toimii loistavasti ja oppitunnit ovat johdonmukaisia / tavoittavat kysymyksiä, joten se vahvistaa tietämystäsi. Ei myöskään kaadu usein.
Lingodeer kiitos, koska opin puhumaan, kirjoittamaan ja lukemaan koreaa, kiitos paljon, tämä on toiveeni oppia koreaa.
Tämä on paras sovellus, joka minulla on koskaan ollut, olen oppinut monia kieliä tästä sovelluksesta
Vedä ja pudota -ominaisuus on hieman ongelmallinen
Tämä sovellus on todella hyvä aloittelijoille, mutta mielestäni ainoa asia, josta se puuttuu, on yhteisö, jossa natiivikaiuttimet voisivat vastata kyselyihisi kuten Duolingossa. Olen käyttänyt Duolingoa ja löytänyt Duolingo-yhteisön erittäin hyödylliseksi. Toivottavasti Lingodeer esittelee myös jotain vastaavaa.
Rakastin tätä sovellusta, koska se oli ilmainen ja erittäin hyödyllinen, mutta kuten monet muut ovat sanoneet, mitään ilmoitusta ei tullut, en vain yhtäkkiä voinut tehdä mitään ilman, että minua kehotettiin ostamaan jäsenyys. lopeta tämän sovelluksen mainostaminen ilmaisena.
Tykkään toistaiseksi arvioida ja juurruttaa oppimaani. Pettynyt siihen, että se hylkää katakanan tapauksissa, joissa se on oikein - kuten maiden nimissä. Se käyttää esimerkissä katakanaa, mutta kun se syötetään näppäimistöllä vastauksena, se merkitsee sen väärin. Tämä vaatii korjausta. Päivitys: ovat saaneet kaksi tähteä, koska 日本 on hylätty, korjaus merkitty にほん. tällä nopeudella epäilen korkeampien tasojen tarkkuutta opettaa tarkasti.
Upea muotoilu, helppokäyttöinen ja todella hauska
Hyvä yleisten japanilaisten lauseiden oppimiseen. Paljon parempi kuin Duolingo. Ostin Unlimitedin heidän verkkosivuiltaan 99 dollarilla sovelluksessa mainostetun 149 dollarin sijaan. Pidän siitä, että voin sammuttaa romajin asetuksista ja käyttää vain hiraganaa. Jotkut lauseet ja sanat eivät ole luonnollinen ja kohtelias muoto. On täydennettävä muilla opiskeluvälineillä. Ääntäminen joskus outoa. Toivon, että voisin kopioida kanji & hiragana -tekstin opiskeluosaan. On tuskaa kirjoittaa, kun täytyy tarkistaa jotain.